شعر های کوتاه عاشقانه
نوشته شده توسط : مجید

 این چه عشقی است که در دل دارم

من از این عشق چه حاصل دارم

می گریزی زمن و در طلبت

بازهم کوشش باطل دارم

                   

 

چه کسی خواهد من و تو ما نشویم

چه کسی خواهد من و تو ما نشویم

خانه اش ویران و عمرش نیست باد

من اگر ما نشوم تنهایم

تو اگر ما نشوی خویشتنی
 

 
                         
                                   
 

روز اول ، که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر، لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی ، من نه رمیدم ، نه گسستم …

باز گفتم که : تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم ، نتوانم !

                                               

                 

 

 

 

بگذار ســــــــــــــــــــــر به سینهء من ، تا بگویمت :

اندوه چیست ، عشق کدام است ، غم کجاست ؟

بگـــــــــــــــــذار تا بگویمت : این مرغ خسته جان ،

عمریست در هوای تــــــــــــــو از آشیان جداست !





:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 201
|
تعداد امتیازدهندگان : 65
|
مجموع امتیاز : 65
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: